2013. december 2., hétfő

Egy kis geometria... + egy rejtély...

Világéletemben úúúúútáltam a matekot, valószínűleg azért, mert hülye vagyok hozzá, és a szavak egyébként is jobban érdekelnek, mint a számok.... Imádok olvasni! <3 A számok nekem uncsik.... Na, mindegy...
Ennek ellenére pár hónapja kedvet kaptam ahhoz, hogy háromszögeket gyártsak:)))

Lehet, hogy nem csak hülye vagyok, de még a memóriám is sz*r, mert én úgy emlékeztem, hogy már megmutattam ezeket az ékszereket, legalábbis az egyik felét...ami félig igaz is, hiszen a facebook-on már megmutattam őket, de itt a blogon még nem találtam erre utaló nyomokat.... 

Jobb későn, mint soha, ezt most kedves bloggerek és bloggerinák pótolom:

Csillogós: gyűrűvel és fülivel, Szegecses: gyűrűvel és fülivel, Üres: üresen:D


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én ezeket most nagyon szeretem...főleg azt a színeset, amelyik kék szalagon csüng! És a legnagyobb dícséret, hogy a legnagyobb kritikusom, a húgom is benyúlt már egyet a Glam-nevezetű nyakláncból:D


Na, de szóljatok már rám, hogy ne pofázzak ennyit....!
Mit is értek rejtély alatt??? 
Hát, az még rejtély....legalábbis előttetek, de annyit elárulok, hogy érdemes lesz minél előbb követnetek a blogomat, hiszen azzal lesz kapcsolatos.... :P

Oldalsávon: Feliratkozás a webhelyre

További szép napot, és kellemes rejtély-fejtegetést:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése