2014. január 16., csütörtök

A legújabb illusztrációm Fanninak

Újra jelentkezem, hiszen ma újabb említésre való dolog történt:))))

Fanni pár nappal ezelőtt ismét felkért, hogy készítsek egy újabb illusztrációt a blogjára. Nagyon örültem a felkérésnek, ismételten. Olyannira, hogy szinte azonnal munkához is láttam, és el kezdtem rajzolni, tervezni, festeni... Talán már ki is voltam éhezve egy ilyen feladatra. Szerencsére időm is volt rá, úgyhogy ezért is ment ilyen gyorsan; bár nem is gondoltam, hogy ilyen jóra sikeredik elsőre. Vagy legalábbis Fanninak egyből megtetszett, bár egy-két dolgot nyilván még átalakítottunk a végleges verzióig. Ez természetes. A még jobb eredményért a PS-t is segítségül hívtam az utolsó simítások elvégzéséhez, bár ahhoz továbbra sem értek annyira. De majd egyszer azt is megtanulom....

Jelenleg tehát Fanni a kedvenc "művem":


Nagyon élveztem a munkát tényleg, bármeddig tudtam volna csinálni!
Ezúton is, és ismételten köszönöm Fanninak a bizalmat! <3

Ha szeretnétek T is hasonlót a blogotokra, vagy csak úgy, nyugodtan írjatok:

badernoemi@gmail.com


Ja, azért megmutatom a régi Fannit is, hátha valaki még nem látta....már úgysem fogtok vele találkozni:


6 megjegyzés:

  1. Ma voltam a Westendben, és az új helyre költözött Nagyi Palacsintázójának a falán láttam a "régi" Fannit :D

    VálaszTörlés
  2. Igen?? Kifejtenéd bővebben?:D Mármint, hogy a húsvér Fannit láttad-e, vagy az illusztrációmat?:D

    VálaszTörlés
  3. Az illusztrációdat :D Feltűnt, hogy ez nekem ismerős :D Nem csináltam róla képet, talán majd legközelebb :3

    VálaszTörlés
  4. Wow, ezen most meglepődtem! Kiváncsi vagyok hogy került oda?!:D Na, majd megkérdezem Fannit, hátha ő többet tud:D Majd, ha arra jársz véletlenül megint, fotózd le, lécciii :3

    VálaszTörlés
  5. http://kepfeltoltes.hu/140315/CAM00027_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Kicsit fura lett a kép, de csak egy sietős kattintás lett belőle :D

    VálaszTörlés