2014. április 24., csütörtök

A Matróz jegyében

Végre itt a jó idő, ezért igazán kezd aktuálissá válni ez a poszt, amit hosszú-hosszú kihagyás után végre megírok:)

Nagyon szeretem a matróz stílust - kivéve a matrózblúzt -, illetve mindent, amin horgony van, vagy tengerészkék, ezért készítettem pár fülbevalót, és egy karkötőt is, amit korábban már láthattatok a facebook-on.

Vettem pár új alkatrészt, amelyek között voltak antiallergén karikafülbevalók is. Eleinte nem tudtam mit is kezdjek velük, hónapokig pihentek az alkatrészes dobozkám alján, aztán jött a szikra:)))

Íme: 

Önmagukban is nagyon szépen mutatnak szerintem, de....


...a horgonnyal igazán mutatós. A fehérhez ezüst horgonyt választottam, de arannyal, vagy pirossal is igazán szép lenne.


Az abszolút kedvencem pedig a tengerészkék az arannyal. Tökéletesek együtt :)



Megmutatom a karkötőt is, amit szintén nagyon szeretek, mert a kék az ezüsttel is meseszép, és igazán nőcis lett az összhatás, szerintem:


Végezetül mutatok pár képet a korábban készült matrózos-tengeres témájú ékszereimről is:))






Bármilyen kérdés, óhaj-sóhaj felmerül, ne habozzatok, írjatok:
badernoemi@gmail.com

-----
Amint látjátok a blogot kicsit átalakítottam, azonban majdnem minden a régi maradt, csak a színekkel variáltam kicsit. Remélem tetszik!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése