2010. december 7., kedd

Csudaklassz dolgok

Örömteli híreket teszek itt most közzé^^

1. Végre meg tudtam oldani, hogy a blogom arculata olyan legyen, amilyennek neki kell, hogy olyan legyen (érted) :D

2. Felkérés érkezett a számomra netuddki-től, aki a krumpli-ról vezet blogot, hogy a közeljövőben nála meghírdetett játékhoz készítsek pár nyereményt. Arra gondoltam, hogy annak érdekében, hogy a fiú és lány burgonya fanatikusok egyaránt érvényesülhessenek, egy burgonyát formáló gyűrűt és kitűzőt készítek. Részletek majd később várhatóak itt is, és nála is, szóval érdemes minket követni:)

3. Beszereztem az újabb zsugorfólia adagot, így holnaptól kezdődhet a banzáj, és újra munkának láthatok!^^

4. Felkértem a Cseresznyéslány-t egy karácsonyi csere-berére, amit a karácsonyi hajtás után véghez is viszünk, mert most ő is, én is el vagyunk havazva a sok munkával, és közben a főiskolai kötelezettségeinknek is eleget kellene tennünk.... de már nagyon izgatott vagyok!:D Imádom a munkáit, nagyon éédesek!

Mára nem tudok képekkel szolgálni, mert semmi új nem készült, viszooooont a korábban említett ajándékokat meg tudom mutatni, mert hozzánk a koliba idén is korábban jön a Jézuska^^

(Viszont most, a rendkívüli tehetségemnek köszönhetően helyrehozhatatlanul elrontottam eme oldal és  bejegyzés "hivatalos" betűszínét...ez nem az én napom....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése