2011. február 15., kedd

b(L)ogarászás

Az alább látható két ékszer megrendelésre készült, méghozzá Angi által, akitől majd - cserébe a fáradságos munkámért / :D /  - egy szépséges szép szivárványos-pöttyös csomózott karkötőt kérek... :P

Ez a fülbevaló egy-egy katicabogarat ábrázol, ami egy - nem túl nehéz rájönni - katicaimádólánynak készült ajándékba:)


És egy malac is sült...ő is ajándékba, medálnak. :)


Van pár új ötletem, amiket szerettem volna megvalósítani, és a mai nap folyamán ezzel a két ékszerrel együtt bemutatni, de arra a döntésre jutottam, hogy mégsem készítem el őket egyelőre, vagy majd csak szépen lassan - s talán így, kettesével -, mert nagyon sürget az idő...és a szakdolgozattal pedig haladni kell...meg az összes többi főiskolai kötelezettséggel is. Nagyon feszített, és gyors tempóban fog lemenni ez az utolsó félév, de remélem sikeresen zárom... :)

Minden nap foglalkozom pár órát a szakdogával, és nem lesz gond......... ma például, szakirodalmat gyűjtöttem a neten a témámhoz, és összeírtam a tartalomjegyzékemet, ami egy vázat ad végre, hogy miről is akarok írni:D A végeredmény persze tök más lesz...ami egy teljesen új tartalomjegyzéket eredményez majd, de az legyen a legkevesebb:) ...és, ha ilyen elszánt maradok, akkor akár hó végére be is fejezem, és marad még egy hónapom   alakítgatni rajta....esetleg. Ez így nem is lenne rossz, bár biztos sokszor elkap majd az idegbaj közben :D De megnyugtat, hogy így mindemellett marad időm zsugorkázni is, és pl. az olyan szabadidős tevékenységekre is, mint ez (amik és akik majd elmulasztják az idegbajom):
Holnap könyvtárba / minden nap pár óra...;) / megyek egy kedves barátommal,Gabival, aztán pedig este Petivel és Attival leülünk a TV elé valamelyik füstös kiszolgáló-egységben, és meccset nézünk... mert megérdemlem. :D 

Ja, és holnap teljesül egy nagy-nagy és régi vágyam....majd holnap kiderül, ezt nem hagyom bejegyzés nélkül!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése