2011. február 17., csütörtök

:D ♥ :D ♥

A tegnapi nap - a havazást leszámítva - nagyon jóó volt!:) Rég éreztem ilyen jól magam...Beszereztem pár könyvet a szakdogámhoz, aztán Gabi helyett, Gabcsival találkoztam (tele vagyok Gabi nevű barátokkal:D), majd Őt váltotta az esti program; ami közben Atti felismerte, hogy ő sem lesz már fiatalabb, ám egyre lazábban lemegy egy egész üveg bor. Peti is megnyugodott, mert nyert az Arsenal; nekem pedig az Ő jóvoltából teljesült egy régi, nagy-nagy vágyam, amit korábban már említettem itt: http://habos-babos.blogspot.com/2010/11/sotet-oldal.html ...de ekkor még azt hittem, hogy a "soha" az tényleg soha. Rájöttem, hogy nem mindig... Ha valamire igazán, és erősen, tiszta szívvel vágyik az ember, akkor azt az élet úgyis elé gurítja, csak türelmesnek kell lenni, ki kell várni a megfelelő alkalmat, vagy azt, hogy az ember legjobb barátja kihízza.... :D:D 

Hát íme. (mégis) Enyééééém:

Nagyon örülök neki!!!!!!!!!!! <3

Kezdem azt érezni, hogy én vagyok Fortuna lánya....olyan dolgok történgetnek velem mostanában, hogy azt hiszem...azt mondhatom: nem mindenben, de most számomra fontos dolgokban szerencsés vagyok...összejönnek a dolgaim. Többé-kevésbé. Pedig az ellenkezője volt korábban rám jellemző. Talán ez azért van, mert most csak magamra koncentrálok, és nem másra. Teszek a dolgaimért, a saját vágyaimért...bár nem mondom, hogy túlzásba viszem...nem arról vagyok híres:D
Furcsa ráébredni a képességeimre...és furcsa az is, hogy most én magamnak vagyok fontos, és nem más fontos nekem...ez tőlem idegen. De kezdek ráérezni az ízére, és azt kell mondjam: nem (olyan) rossz :)

Amit ad az Élet, azt el is veszi; de amit el is vesz, azt máshogy vissza is adja.
...Erre jutottam.

4 megjegyzés:

  1. Detökjóó!! :O :)
    És nagyon jól áll rajtad!!! :D
    puszi! ^^ ♥

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!:) Hülyén hangozhat, hogy ennyire oda vagyok egy ruhadarabért; bár a "lányságom" egyrészről megmagyarázza... Másrészről: a minta! ...Nem csak tetszik, de kötnek is hozzá emlékek... miattuk vágytam rá annyira. Nekem nagyon fontosak ezek a dolgok. Akár egy papírfecni is...

    puszi:)<3

    VálaszTörlés
  3. [első hozzászóló vagyok, csak anyuéba volt bejelentkezve :D :/]
    Számomra is vannak olyan dolgok, amik nagyon fontosak, és nem válnék meg tőlük. :)

    cuppanós. ^^♥

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ezzel - ha nem is mindenki, de nagyon sokan így vagyunk.:) Igaz, hogy csak tárgyak, "anyag", és az emlékek úgyis belül vannak, amiket senki és semmi nem vehet el tőlünk, de ezek a tárgyak segítenek emlékezni...hisz' annyi mindent úgysem tudunk észben tartani. Pl. legutóbb a kezembe akadt egy régi emléktárgy, ami felidézett egy rég elfeledett, ám mégis szép emléket. Szóval, részemről ezért is fontosak, és ragaszkodom mindenhez, szinte.... :)

    VálaszTörlés