2011. május 1., vasárnap

Anyák napja


Én így készültem az Anyák Napjára^^
Kókusz csókot sütöttem, a masszából szívecskéket formáztam, és az egyiket cherry-s aromával meg is színeztem, hogy még inkább csorduljon a szeretettől:)
Kicsit sápadtak lettek, pedig még tovább is sütöttem őket a kelleténél...akkor jó és szép, ha kicsit aranysárgás.... bár amúgy is van mostanság valami a sütőnkkel......
Ja, még egy kis baki a sütiken, hogy csak a tojás fehérjét kell felhasználni, és el kezdtem agyalni, hogy mi a frászt kezdjek a sárgájával..."a pogi tetejére rákenjük"...gondoltam kipróbálom......nem kellett volna....:D Nézzetek csak rá a piros szívre........ remélem attól még ehető lesz....... :$

Ha szeretnétek Ti is megsütni, akkor bemásolom a receptet, íme: 

Kókuszcsók

 

Hozzávalók:

·                            3 tojásfehérje
·                            25 dkg porcukor
·                            1 csomag vaníliás cukor
·                            1 teáskanál kakaópor
·                            25 dkg kókuszreszelék

Elkészítés:

A tojásfehérjét a porculorral és a vaníliás cukorral kemény habbá verem, majd belekeverem a kakaóport és a 25 dkg kókuszreszeléket. Margarinnal megkent sütőpapíros sütőlapra kis halmokat rakok teáskanál segítségével, és előmelegített sütőben hirtelen szárítom. Ha langyos sütőbe rakod az első adagot, akkor elterül mint az Alföld. Ebből a mennyiségből nekem 80 db lett.
Sütés után megkeményedik, de a következő napon már nagyon finom, omlós, és mutatós csókocskák lesznek belőle.
Az Kiegészítés másik receptből: Előmelegített sütőbe toljuk pár percre, aztán nyitott sütőajtónál szárítjuk, míg rózsaszínes nem lesz a teteje. Forrón még kicsit képlékeny, de ahogy hűl, keményedik.
Sütési hőfok: 150 °C
sütési mód: alul-felül sütés



Nagyon gyorsan megvan^^ Meglehetősen édes, úgyhogy édesszájúak és Raffaello-fanok előnyben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése