2011. május 1., vasárnap

A swan is born....

A mai alkotó tevékenységet a hattyúkra éleztem ki, azon belül is a Black Swan című filmet tekinteném legfőbb ihletadómnak, amit nem is tudom mikor....kb. 1-2 hónapja néztem meg, és hát....imádtam!:D Bár mi az, amit nem szeretek, miközben a skizofrénia áll a középpontjában?!?! SEMMI. Nincs olyan! Nem tudom honnan jött ez a furcsa érdeklődés, de kb. 13 éves korom óta, amikor elolvastam Sylvia Plath "önéletrajzi" könyvét (pont egy serdülő lánynak való amúgy, de ez van...megelőztem a korom és társaim :P), az Üvegburát, ami szintén egy skizo lányról szól: menthetetlenül eme "állapot" betege lettem. :)
Balett is van benne bőven természetesen - mármint a filmben -, ami szintén le tud nyűgözni. Egyáltalán nem vagyok opera- meg ilyesmi rajongó, de azért a Hattyúk tavát megnézném egyszer......*.* Kiskoromban a (japán......) meseváltozatát nagyon imádtam. :) 
Amúgy elég vicces, hogy most húúú balett így balett úgy....bezzeg amikor a szüleim pici koromban beírattak balettozni....pfff....1 nap után azt mondtam (állítólag), hogy nem tetszik, és nem akarok járni.... sajnos azóta már se hajlékony nem vagyok, se piszkafa-alkat, szóval max. a macis pizsimben álmodozhatok arról, hogy majd egyszer én is eljárhatom a hattyú táncát, mint Nina, ami jelen esetben a hattyú halála lenne inkább..... -.- :D



Na, mindegy. A lényeg, hogy hattyús fülbevalókat készítettem az utolsó darab zsugorfóliámból, mert már nem bírtam magammal...Most már tényleg: amint lehetőségem van rá, veszek fóliát, és még több ékszert készítek, mert rengeteg ötletem van...mint mindig. :) Igazából szánom-bánom, hogy elhanyagoltam az ékszerkészítős-témát....de, most fontosabb volt életem első tetoválása, amit már hónapok óta terveztem, és már tűkön ültem, hogy meglegyen.....^^:$  

F*som a szót vagy nem tudom mi van, úgyhogy..................Nem is kertelek tovább, be is mutatom a legújabb darabokat, amik egyébként nincsenek teljesen készen, mert kifogyott a lakkom............. -.- Szóval lefújva még nincsenek, valamint az első képen látható fekete hattyút mintázó ékszer díszesebb lesz, ha befejeződik. Lesz rajta Swarovski, meg talán csillám is...de Swarovski tuti:) Ja, és amint látjátok az egyiken balerina fityegő van, a másikon pedig fekete gyöngyök ékeskednek... Ez azért van, mert egyszerűen nem tudtam dönteni, hogy melyik is legyen, úgyhogy elérhető és választható lesz mindkét opció; de természetesen a párok egyformán fognak kinézni a választástól függően:) 

 Katt a képekre a nagyobb méretért.
 tetőtől-talpig Swarovski...:)

Nagy-nagy kedvenceimnek tartom most ezeket, szerintem igazán csinosak lettek/lesznek:) 
Mutatok még egy képet, mert hát...ez fantasztikus lett............................ szó szerint ragyogóan festek - már ami látszik belőlem...meg úgy mittudomén....minden más is ragyog rajta:)


Bár ezen legalább a hattyú látszik szépen....meg az is, hogy mennyire matt egyelőre. Sokat fog dobni rajta a lakk, ne írjátok még le legyetek szívesek........jó? :)


Készítettem egy ilyen képet is, hogy lássátok mekkora hattyú-mánia tört most rám... a rajzot tegnap előtt készítettem, és khm....a 3. tetoválásom vázlatát ábrázolja....^^:$ Bár ez nekem inkább a skizomániámat jelképezné, mint a hattyúimádatot (kapóra jött a Black Swan). Tudom-tudom amúgy....még nincs második tattoom se...de lesz....egy icipicike a  kislábujjam fölött (aum - boldogság):

Eredetileg ezt terveztem mindig is tattoo-ként, de közbe jött valami sokkal fontosabb.... 

Sose csináltassatok tetoválást!:D:D Függővé tesz....nem lehet leállni...durva.... :D 
Inkább hordjatok ékszert! Sajna én nem tudok, mert fültágítóm is van................................ :P -.-

Ja, és Boldog Anyák Napját minden Anyának, Nagymamának, Keresztanyának, Nagynéninek, Dédinek...(mi van még?) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése