2011. szeptember 20., kedd

Buzgó zsugorkisiparosnak érzem magam...

Annnnnyira hiányzott már a zsugorkázás, hogy elhasználtam egy egész lapot!! ...Ám sok ékszer nem született, mert csak pár nyaklánc készült sok medállal :D:D Bár összességében sokat rajzoltam, dolgoztam velük:)
De nem is húzom a szót, úgyis mndenkit csak az ékszerek érdekelnek:D

Érkezett két megrendelésem egy kedves leányzótól és a barátnőjétől. Az egyik egy "BFF nyaklánc", a másik pedig egy igen különlegesen megoldott hintázó kislányt ábrázoló medál lett, láncrafűzve:))) Olyan, mintha tényleg hintázna! Nem?:)

Best Friends Forever


Nyakban: 
(A húgom volt a modell kivételesen, ezért aprócska termete miatt az ő nyakában még egy-egy ékszer esetleg nem mutathat olyan jól, mint egy kifejlett, ivarérett emberi példányéban, mint amilyen pl. én volnék... :D)




(Nem tudom miért nem olyan sorban jönnek itt a képek úgy, ahogy kiválogattam, mindegy....)

--

Nagy, buzgó kedvemben, és a húgom unszolására neki álltam néhány édesség készítésének is, így született meg ez a falnivaló nyaklánc, telis-tele ínycsiklandozó nyalánksággal:

mmmhhh....




Megmutatom ezt a kis galambot is, aki a hamarosan rámkerülő 4. tattoom főszereplője, de őt csak úgy passzióból, és helykitöltés miatt készítettem el végül....Ezért még nem is tudom mi legyen a sorsa. Kulcstartó, mobildísz, egyéb...?

Kistubicám^^

Éééésss végül megmutatom az ebben a formában rendkívül egyedi és utánozhatatlan legújabb nyakláncomat is, amit szerintem pont ezért meg is tartok magamnak, mert pont ilyen medálokat, fityegőket már nem tudok szerezni, mert ezeket én is valami régi fülbevalóról, vagy már nem is tudom miről mentettem meg...:)):P De hasonló fityegőkkel természetesen semmi akadálya, hogy neked is legyen egy ilyened...Feltéve, ha tetszik: 





Én, személy szerint most nagyon belezúgtam az ilyen kulcsos-kalitkás-madaras dolgokba, és hát igen....ez meg fog látszani jövő hónapban a bőrömön is^^' ...na meg a nyakamban lógó ékszereken, hiszen most már lesz ez az s.k.-lánc - amit szerintem egyébként szét fogok szedni, külön kulcsos és kalitkás láncra, mert talán így egy picit sok, nem? Bár most a sok csingilingis láncok hódítanak:))) Ja, de ott tartottam, hogy még rendeltem a neten is magamnak egy kalitkás fémbjútit.*.* Majd megmutatom, ha megérkezik:))

Óhh és van még valami! Majd' elfelejtettem ezt a kis - félkész nyuszikás bedugós fülbevalót, aminek még nincs dugója, mert lusta voltam előszedni a ragasztópisztolyt...^^'''''''

zséb nad nulak^^
Egyenlőre ennyi volt Mimi Mókatára mára, de hamarosan újra jelentkezem, hiszen most rendeltem 6 lap zsugorfóliát...tyuhúúú lesz itt mit mutatni bőven!!! ;))))









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók ismét a műveid!A galambos tetkó nagyon szép lesz!A nyuszikás fülbevaló nagyon édes a hintázó lány pedig tényleg olyan mintha a szél fújná a szoknyáját!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen^^
    A galambos tetkó..jajj ne is mondd! Már alig várom*.*...meg azt is,h a nyuszikás fülbit befejezzem:D
    ...de helyette holnap(?) mutatom az újabb kreálmányokat:P

    VálaszTörlés