2011. szeptember 1., csütörtök

Nyereményjáték POPPY-nál és VRG-nál

Ha szeretitek az antik, vintage, retro, pin up dolgokat, mindenféleképpen kukkantsatok be POPPY-hoz é VRG-hoz; vagy, ha másért nem, akkor azért, mert remek sminkcuccokat lehet most náluk nyerni.

POPPY:



Extra eséllyel indulhatsz a nyereményekért, ha Poppy másik blogjának is követőjévé válsz, amit az alábbi hivatkozásra való kattintás után meg is tehetsz.


Ha ez megvan, tégy eleget az alábbiaknak is:
+ Írj bejegyzést a nyereményjátékról visszamutató linkkel

+Tedd ki a blogod oldalsávjába visszamutató linkkel

+ Oszd meg a nyereményjátékom a  Facebook-on



Összesítve valami hasonlót szeretnék kérni tőletek: 

Email címem: (nem kötelező, csak így tudom értesíteni a nyertest)

Követem a blogod  ... néven
Követem a másik blogod .....néven
Facebook-on lájkoltalak ... néven
Megosztottam a nyereményjátékod a Facebook-on: link
Kitettem az oldalsávba: link 
Bejegyzést írtam az oldalamon: link


VRG:





















Minden, aminek eleget kell tenni a VRG játékában való részvételhez:



Légy a blogom nyilvános követője és likeold a blog oldalát Facebookon.
Azt sem bánnám, ha megírnátok, hogy mit szerettek / nem szerettek a blogomban! :)

+1 esély, ha kiteszed a játék képét linkkel együtt az blogod oldalsávjába
+1 esély, ha megosztod a játékot Facebookon (ha a blogod FB oldalán osztod meg linket kérek, ha a saját profilodról akkor a Print Screen linkjét)
+2 esély, ha bejegyzést készítesz a játékról (nekem úgy is jó, ha több játékkal együtt)
Ha jelentkezni szeretnél, kérlek írj egy hozzászólást, ami ezt tartalmazza kitöltve:

Név, amivel Blogspoton követlek:
E-mail cím:
Név, amivel Facebookon likeoltalak:
+ Link, ahova kitettem a játékot az oldalsávba:
+ Link, ahol megosztottam a játékot Facebookon: 
+ Link a bejegyzésről, amit a játékról készítettem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése