2011. november 14., hétfő

Nagy nap...

...lesz a holnapi, vagyis már a mai, hiszen kicsit megújítom a blogom külalakját, de részleteket egyelőre nem árulok el, csak annyit, hogy nagyon sokat dolgoztam, ill. dolgoztunk rajta; úgyhogy remélem Nektek is legalább annyira fog tetszeni a végeredmény, mint nekem:))) Az a helyzet, hogy még nem vagyok teljesen kész, és nem tudom, hogy holnap lesz-e időm elvégezni az utolsó simításokat, de a legnagyobb attrakciót és büszkeségemet mindenféleképpen megmutatom holnap, mondjuuuk...hmmm....20h-kor (addigra hátha elkészülök a többivel is)!

Akkora feneket kerítek ennek a dolognak, hogy egy egészen ez év végéig tartó pályázatot+játékot is ki szeretnék hirdetni, amelynek a részleteit szintén holnap szeretném még kigondolni - millió teendőm mellett...

Remélem most már kellőképpen felcsigáztam mindenkit, és furdalja az oldalatokat a kíváncsiság:D

Higyjétek el, én is nagyon izgulok, pedig én tudom mi rejlik a függöny mögött.... ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése