2012. december 9., vasárnap

Alkonyat rajongóknak!:)

Nemrég jelent meg a Twilight Saga utolsó része a mozikban, és mostanában a csapból is ez folyt; úgyhogy úgy gondoltam egy kicsit én is kedvezek a rajongóknak...maradt egy-egy pár Alkonyatos medálom és fülbevalóm tavalyról, amiket kicsit átalakítottam, feldobtam. Az Edwardos nyakláncra azonnal le is csapott egyik "kolleganőm" lánya:))))

Edward és Bella Esküvője-szett a Breaking Dawnból:





És, íme a ragyogó Edward:



Ki szeretne még ilyet?:))))

Jut, eszembe, ha már Alkonyat, akkor megmutatom azt a karkötőpárt is (újra), ami egyedi elképzelés alapján, rendelésre készült még régebben:


...Meg már akkor a többi Alkonyatos "cuccomat" is, ami egy vámpíros nyaklánc, és egy Alkonyatos (Breaking Dawn) dobozka:D



Végezetül hallgassunk meg egy dalt Edward-tól, vagyis Robert Pattinsontól. Nagyon szeretem (a dalt):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése