2013. november 19., kedd

Nőcis finomságok

Tegnap érkezett két megrendelésem, de az egyiket a nagy sietségben éjszaka elfelejtettem lefotózni - annyira igyekeztem, hogy mára postakész legyen... úgyhogy megkértem Anitát, hogy ezt majd pótolja helyettem, ha megérkezik hozzá a csomag Győrbe... Úgyhogy hamarosan azt is meg fogom tudni Nektek mutatni:)

A másik rendelést szintén ma vittem el; azt is egy ismerősöm kérte, de azért szinte csak a szomszédba kellett mennem; úgyhogy azt sikerült ma lefotóznom.
Szerintem nagyon finom kis nőcis darabok lettek, remélem majd a viselőiknek is tetszeni fognak: 


Katt a képre a nagyobb méretért

Hamarosan - remélem legkésőbb holnap - újra aktívan fent leszek a Meskán, úgyhogy feltöltök pár mostanában készült ékszert...:)

***

Rendelés, info: badernoemi@gmail.com

KARÁCSONYI AKCIÓ:

Katt a képre a nagyobb méretért

2 megjegyzés:

  1. Látom újra belelendültél :)) Jó,hogy "visszatérsz" :D

    VálaszTörlés
  2. Muszáj valamivel kitöltenem azt a temérdek szabadidőmet, amíg várom, hogy kezdhessek az új munkahelyen; meg hát na.... olllllyan jóóó "habzsolni"...ez már örökre az életem része lesz... :D <3
    Örülök, hogy örülsz ennek, remélem nem csak mi ketten vagyunk így ezzel:))))

    VálaszTörlés