2013. november 26., kedd

Vendégségben Enikő Cserkómuffin oldalán

Régi kedves barátnőm, Enikő invitálására írtam egy "röpke" bejegyzést magamról, illetve az ékszereimről, melyet az alábbi linkre kattintva meg is leshettek! 
Nem győzöm köszönni a lehetőséget:)))



Érdemes Enikő blogját is követnetek, mert időről-időre izgalmasabbnál-izgalmasabb körömfestéssel, illetve körömlakk-véleményekkel kapcsolatos bejegyzéseket tesz közzé; így lakk-fanoknak, vagy tanácstalan, érdeklődő, kíváncsi körömmániásoknak mindenféleképpen kötelező!!! :D
Remélem hamarosan Enikőt is meginvitálhatom egy vendégposztra:)

Az Enikőnél tett bemutatkozós posztot ki fogom tenni a blogom oldalsávjára is, mert az idetévedő látogatónak, nem hiszem, hogy túl bő infot ad a munkásságomról az a mondat, hogy "én egy gyagyás rózsaszínköd-függő vagyok", bár ez tény és való, hogy így van...:D De azért na, végre volt alkalmam írni e meghívás kapcsán egy igazi bemutatkozást is!

Azt még el kell, hogy mondjam: egy ideje én is mérhetetlenül odavagyok a körömlakkozásért, szinte sosincs olyan nap, hogy ne legyen lakk a körmeimen, bár azért én nem festem annyira sűrűn, mint Enikő (aki majdnem minden nap más színre:P) ...de azt hiszem neki köszönhetem, hogy én is néha már-már megszállottként kutatok egy-egy "beleszerettem" színt, vagy alapot....jelenleg a mattosító fedőlakk a favoritom...kár, hogy lassan elfogy!:(((

Végezetül itt egy kis ízelítő Enikő lakkjaiból a Karácsonyi készülődés jegyében:






Ha kíváncsiak vagytok hogy váltak be Enikőnél ezek a lakkok, irány a Cserkomuffin!!!!:)

***

Ha szeretnétek vendégposztolni, vagy azt, hogy én írjak, akkor nyugodtan küldjétek el a
badernoemi@gmail.com-ra, és csatoljatok olyan képeket is, amiket szeretnétek, hogy megjelenítsek
és publikálom; illetve a meghívásaitoknak is igyekszem eleget tenni, ha akada még...!:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése