2010. november 3., szerda

A sötét oldal

Készítettem a minap egy nyakláncot - mondhatnám úgy - maradékokból.
Imádom ezt a mintát, a DropDead Clothing egyik pólóján szerepelt, és azt mondtam: nekem ilyen kell!...de végül nem sikerült rendelni, úgyhogy elhatároztam, hogy nyakláncom vagy valamim márpedig - csakazértis - lesz belőle:P
Elfogyott a zsugorka lapom :(, de unatkoztam, úgyhogy egy nagyobb maradékból hoztam össze a mintát, na meg pici készen vett fém medálokat is ráaggattam: egy bilincs és egy pisztoly. Valamint vettem egy ónixköves gyűrűt még régebben a neten, ami sajna nagy lett rám, de végülis most meglett a helye, és szerintem illik ehhez a morbid házaspárhoz:)

Amikor kivettem a sütőből a kész mintát, úgy voltam vele, hogy nem feltétlenül kell ez nekem medálnak, úgyhogy a hátoldalára ragasztottam egy kitűzőalapot, így akár variálni is tudom, ha leveszem róla a láncot:)

Totál oda vagyok érte:
(A képek minősége továbbra is rettenetes, bocsi)




Az a bizonyos "már sose lesz az enyém"-póló :(
http://store.iheartdropdead.com/


Ugyanilyet nem szívesen készítenék el, de végülis lehet róla szó... :P Ugyan ez nem is biztos, hogy sikerülne az alapanyagok miatt, báááár főleg a gyűrű okozna problémát, de akár a gyűrű is megoldható egy gyűrűalappal és egy hasonló nagy kővel/gyönggyel, pici medálkákat mindenféleképpen tudok rendelni - sok fajtát - ha érdekel valakit, akkor tudok képeket és listát is írni, hogy miket tudok szerezni - , szóval akár kérhettek is ilyet, más mintával, stílusban is...cukitól a durváig, bármit :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése