2011. április 16., szombat

faltetoválás

Sajnos mostanában ismételten nem volt időm zsugorkázni, a szakdogaírás folyamán felhalmozódott beadandó-halom miatt, amiket el kellett készítenem már így a félév végére...pedig kaptam egy megrendelést egy ismerősömtől, miközben még javában szakdolgoztam... azonban ennek semmi köze a zsuorkázáshoz, ugyanis faltetoválást kellett festenem, hungarocell lapokra:)
Mivel elég régen érkezett a kérés, nem szerettem volna tovább halogatni, úgyhogy tegnap előtt egész nap csak festettem....festettem és festettem....éjfélig. De szerintem megérte a fáradozást, mert egész jó lett:)
8db 50x50cm-s lapról van szó, és mivel mintás, néhol rücskös is, ezért meglehetősen nehéz volt ezeken a területeken egyenesbe hoznom a vonalakat, de amennyire lehetett megoldottam:)

A helyi orvosi rendelő laborjában lesznek elhelyezve a "képek", és szerintem jól fog mutatni a hófehér, csupasz falakon ez a madaras-ágas kompozíció:)

Remélem a laboráns hölgynek is tetszeni fog az elkészült minta, mert teljesen rám bízta a dolgot, azt mondta azt festek, amit akarok... :)

Hát íme, ez lett a végeredmény:





Ha lehetőségem lesz rá, szeretném a laborban - már falra helyezett állapotukban - is lefotózni őket.
Nagyon kíváncsi vagyok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése