2011. április 11., hétfő

Hiphiphiperhurrááá

Annyira örülök, hogy újra összeáll a Hiperkarmaaaaaaaaa:D
Egyik nagy-nagy kedvenc hazai zenekarom, akikről azt kell tudni, hogy miattuk szerettem volna Budapest környékére felsőoktatásba menni, hogy járhassak a koncertjeikre; de pechemre, pont addigra feloszlottak, mire oda jutottam, hogy.....! És milyen ironikus...mire elkerülök Esztergomból, mi történik???? Újra összeállnak:D Velem mindig ilyen ironikus sors fintorgatós dolgok történnek....nem is értem mit csodálkoznak néha az emberek, hogy olykor én is ironikusan szarkasztikus vagyok?!?!:D

Jajj de jóóóóóóóóóó.....
....Úgy éreztem ezt meg kell osztanom a világgal, ez nekem akkora hír...hatttalmasss^^
Úgy érzem magam, mintha megint szerelmes lennék:D:D....a pillangók csak úgy pogóznak a hasamban :D

Nem is tudom melyik számukat mutassam meg hirtelen... mindegyik a kedvencem, de hát jó....legyen ez:



Meg eeeeeeez:

1 megjegyzés: