2011. április 25., hétfő

turkáló

Úgy tűnik  a zsugorkázás mostanában háttérbe szorul, de kénytelen is, hiszen fogytán van, vagy pedig nincs alapanyagom....sajnos.
...De így legalább teret engedhetek annak, amit szintén olyannyira szeretek, mint a zsugorkázást, ez pedig nem más, mint a textilfestés. 
Oly' sokat nem foglalkoztam még a dologgal, sok-sok ötlet van inkább a fejemben, de született már a múltban 1-2 felkérés ezzel kapcsolatban, és ajándékba is készült egy póló; és végre magamnak is festettem egyet... :)
Ezeket szeretném most megmutatni Nektek.

Az atléta ballagási ajándéknak készült a húgom legjobb barátnőjének az unokatesójának, Viviennek a keresztszüleitől általam:D Az atléta anyaga csíkozott-bordázott, ezért elég nehéz volt szépen megfesteni, de felvéve egyáltalán nem tűnik ennyire csíkosnak, mint a képen viseletlen állapotában. Állítólag nagy sikere lett, aminek nagyon örülök:



A House-os póló az exemnek készült ajándékba, mert nagy Dr. House Fan, és a nemtom hanyadik évad nemtom hanyadik, de "House vs. God" című része ihlette; csak a póló hátára Isten helyett, Jézus neve került, mert az exnek ez a beceneve:)


És, végül a sajátom, amit a napokban festettem. Szeretem az ilyen váll-leesős felsőket, és külön a szemtelen szövegű pólókat. Mivel ilyet ritkán találni egyben, szerintem, ezért ötvöztem a kettőt...ehhez szétnyirbáltam egy már "nemkell' pólót....és így már kell:) A tucatcuccokat se szeretem, egyediségre törekszem az öltözködés terén is, ezért ez a felső külön öröm. Ilyen aztán senkinek se lesz...! :)

Pislogj, ha akarsz engem...

Na jó...még egy van nekem....de ezt nem festettem, bár szerettem volna, csak fehér textil festékkel nem rendelkeztem; illetve úgy gondoltam, hogy felesleges pénz kidobás lenne mind a pólóra, mind pedig a festékre, mert az nem is fogná be szépen a fekete anyagot, úgyhogy ezt a pólót - ami szintén régi vágyam volt - szakemberre bíztam a Miskolc Plaza-ban, ahol bebizonyosodott: tényleg a mosoly a nők legnagyobb és leghatékonyabb fegyvere, amivel bármelyik pasi lekenyerezhető...
Utólag fel is merült bennem a kérdés, hogy lehet belefért volna tőlem még egy kis pimaszság, és lehet el kellett volna bújtatnom a pénz között a névjegyem....hátha... :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése