2011. augusztus 31., szerda

A nyár utolsó bejegyzése...

Remélem mindenki kellőképpen kinyaralta, kilubickolta, kinapozta, kibulizta magát, mert holnaptól kezdődik kinek az iskola, kinek a munka....
Nekem speciel az utóbbi, végre:D Holnap kezdek....bár egy általános iskolában fogok dolgozni, úgyhogy végül is, nekem mindkettő összejött....!:D
Izgatottan várom az első munkanapomat, de belefért egy kis ékszergyártás is az időmbe. :P
Ezt a kis akváriumot készítettem ma, egy kis aranyhalacskával:



Jó volt ez a nyár^^ Most úgy lubickolok a boldogságban, mint ez a halacska az akváriumban...bár az ő öröme is biztos teljesebb lenne, ha egy végtelen óceánban tehetné ugyanezt:))))

Jajj, mielőtt elfelejtem!!
Készítettem korábban még egy-két fülbevalót, amelyeket nem volt még lehetőségem megmutatni, úgyhogy most pótolom az elmaradást:

1 pár ragyogó (csak nem látszik rendesen) gyémánt
 bedugós fülbevaló


Akkezdet Phiai logós bedugós fülbevaló
rendelésre 

Másra, többre sajnos mostanában nem volt lehetőségem és időm, mert egyrészt kihasználtam a nyár és a szabadság legutolsó perceit, amit a barátaimmal töltöttem, másrészt kifogytam a zsugorfóliából, és ezeket is maradékokból hoztam össze....
Ja, de ma készítettem egy szintén Akkezdet Phiai logós fülbevalót - de nem mutatnám meg még egyszer, mert korábban már láthattátok lógós változatban -, amit egy facebook-on megismert lánnyal cserélek...majd megmutatom mire;)

További szép napot mindenkinek, és kitartást a sulihoz/munkához!:))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése