2011. október 21., péntek

Tömegcucc I.

...Na nem szó szerint, csak azért adtam ezt a címet ennek a bejegyzésnek, mert most pár bejegyzésbe ömlesztem a legújabb ékszereket, amelyeket azóta készítettem, hogy tönkrement a fényképezőgépem... :((((

Úgyhogy a képek minőségéért bocsi, de Optimus Prime nem tudott jobb képeket produkálni, bármennyire is próbálkozott.... ( hatalmas Transformers fan vagyok, és CSAK azért szerettem volna LG Optimus One telefont, hogy az Autobotok vezéreként szólíthassam :$$$$$$ ....na azt már meg se kellene említenem, hogy a Burger Kingben képes voltam megvenni 22éves fejjel a gyerekmenüt magamnak(!) CSAK azért, mert Optimus Fővezér volt hozzá az ajándék :D:D:D ) 

Nahh jóó..erről ennyit, inkább mutatom a képeket:D

Először is ő itt az ékszeres ládikám, amit 3 napig készítettem, és végre méltó helyet kaptak benne az ékszerek:)))

Egy natúrszínű teás doboz új élete... :)

Vettem megint süthető gyurmát, amiből ezeket készítettem. A képek alá azért oda írtam, hogy mi micsoda, ha esetleg valamelyik nem egyértelmű valakinek, mert bevallom, a bagoly meg a béka (ezúttal) nem lett valami jó szerintem....:$

két medál, két gyűrű
A következő ékszerek a barokk jegyében készültek, feltűnően pompáznak:))
A bedugós, csepp alakú füli megrendelésre készült, a felső képen látható ékszerek pedig egy nyaklánc+fülbevaló szettet fognak alkotni, ha megérkezik az alkatrész-csomagom, amire hetek óta várok... :(


Megmutatok egy-két megrendelést is, amelyek közül az egyik pont ma érkezett meg a gazdájához, ő lenne az: 


És, közülük a "japánok" még várnak a befejezésre...a kulcstartó-alapok hiányoznak, amelyek szintén hetek óta érkeznek.... A kulcstartókat majd a képen látható türkiz szalagból készített masni fogja díszíteni:)
Ez mind egy helyre fog majd menni, aztán a célban szétosztódnak:
karkötő, kulcstartók, mobildísz

Azt hiszem, mára ennyit mutatok meg, hogy maradjon későbbre is...:)))) Szerintem az ezt követő bejegyzés ékszerein páran tátani fogjátok a szátokat, vagy legalábbis nagyon remélem....:$$$
Izguljatok!:D

Lefekszem aludni, végre a megszokottnál korábban(:S), és végre nagyon-nagyon kialszom magam, mert a héten nem igazán volt erre alkalmam...Jajj, de vártam már a hétvégét!


Mindenkinek jó éjszakát, és kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése