2011. október 29., szombat

Újabb gyurmaságok

Fő a változatosság, ezért mostanság a gyurma-ékszerek készítése köti le a szabadidőmet:)
Mostanában tényleg nem készítettem semmit zsugorkából...1-2 megrendelésen kívül.
Na jó, ehhez a korábban említett madárkalitkához használtam zsugorkát, hiszen a rácsok abból készültek:


Ezt egyébként nem feltétlenül ajánlanám nyakláncnak, inkább valami szobadísznek, szélcsengőnek - ha tudok szerzek rá csengőket -, mert elég nagy lett, a madárral együtt kb. 15cm - ránézésre -, meg kicsit súlyosabb is, de a bevállalósabbak akár nyakukba is vehetik:)) A végleges formája nem így lesz, ha mégis nyakláncot "faragok" belőle, de egyelőre - lánc híján - így szereltem össze:) Majd megmutatom; ugyanis...

...A jövő héten már megérkezik végre az alkatrész csomagom, és befejezhetem ezeket az ékszereket is. Nem nehéz kitalálni, gyűrűk lesznek:



És, itt van 1-2, amelyeket sikerült befejeznem:



Megmutatom ezt is, bár ez nem lett valami szupi, nem is igazán tudom eldönteni mire hasonlít...Légynek készült, valami más lett belőle...Szerintetek?


A végére hagyom a legjobbakat:P

Az alább látható cipőt nem különálló medálként akartam felhasználni, hanem az alatta látható ékszer részeként, de végül arra jutottam, hogy úgy már túl sok lenne, és így született két - szerintem - szép nyaklánc:


"A divat változik, a stílus örök." - Coco Chanel
A ruhásszekrény...őt imádom most a legjobban:))) Ő egy saját darab, nem szívesen adnám másnak, mert a lila ruhás charm-ot a kolleganőmtől kaptam, hogy készítsek belőle, amit jónak látok....kb. másfél hétig szemeztem vele, hogy mit is csináljak, bár amint megpillantottam tudtam, hogy ez lesz a végeredménye, de nem bíztam magamban, vagyis abban, hogy valóban meg tudok-e formázni egy ruhásszekrényt....és, hát igen....gyurmából ruhásszekrényt varázsolni kicsit olyan volt, mint amikor fából próbálnak vaskarikát...bár azt még nem próbáltam:D Szerintem nem lett olyan rossz. A kolleganőmnek nagyon tetszett ez a megoldás, és bevallom pirongva, hogy nekem is nagyon tetszik a végeredmény:))) Persze, itt-ott lehetett volna még szépíteni rajta, de majd legközelebb:) Rendelésre szívesen készítek hasonlót. Direkt utána néztem ilyen ruhás charm-oknak, és találtam ugyanilyet is, pasztell kékben és rózsaszínben is, meg sima fémszínűt, na meg táskák, cipők tömkelegét is; vállfát, úgyhogy meg lehet variálni ezt a szekrényt.... ;)

Aki tényleg szeretne ilyet, vagy esetleg  mást karácsonyi ajándéknak, az szóljon legkésőbb november 10.-ig, mert külföldről rendelném az alkatrészeket, és 2-4 hét alatt érkeznek meg... 

Emil: badernoemi@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése