2011. október 23., vasárnap

Tömegcucc II.

Sajnos tegnap lemaradt ez a bejegyzés, mert annyira belefeledkeztem az alkotásba, hogy hajnal 2 lett, mire észrevettem, hogy álmos vagyok!...és hiába munkálkodtam egész nap, még ma is azokon az ékszereken dolgozom!:))) Előbb-utóbb csak megmutatom, de előbb folytatom az előző bejegyzésben ígértekkel:


Csillogó masnik, amik furcsamód úgy kerültek fotózásra, hogy nincsenek összeszerelve, pedig én úgy emlékeztem, hogy készítettem olyan fotót is...lehet kitöröltem véletlenül....a fekete masnis füli már el is kelt, pedig úgy terveztem, hogy azt megtartom magamnak, mert van egy összevissza csillogó fekete fültágítóm, és ahhoz pont illett volna:) De majd készítek újat! Szerintem nagyon jól mutatnak fülben^^

A másik ékszer, amit megmutatok szintén elkelt már, ráadásul ugyan oda, ahova a masni:)) Ám összeszerelve még ez a balerina cipős medál sincs, mert ugye az alkatrész csomagomra továbbra is várok.... a lánc hiányát majd később pótolom, mert csak a munkahelyemre kell bevinnem:)


Észre vettem, hogy fekete és ezüst ékszerek túlnyomó többségben születnek most általam. Biztos hatással van rám észrevétlenül a dobozkám is, meg az ezüst színű akril festék is annyira tetszik most, amit a doboz lefestéséhez vettem, hogy szívesen használom az ékszerekhez is:))) Nagyon feldobja az ékszereket szerintem, és legalább kicsit komolyabbak, elegánsabbak is kikerülnek a kezeim közül... 

A következőkben egy-két ékszerkísérletemet mutatom meg. Kis újításra vágytam a zsugorka terén... Az ékszerek ugyanis többnyire laposak, de szerettem volna valami térhatásút is belevinni, ezért próbálkoztam... Először kicsiben....


...Aztán mertem nagyot is álmodni... Ez lett belőle: 


Aztán most nagyon nagy madárkalitka fan lettem, számomra nem meglepő miért.... / de erről esetleg később említést teszek majd...;) /
Van is egy tibeti ezüst kalitkás medálom, amit korábban már megmutattam, és azóta szereztem még egyet, ami hasonló ahhoz....:$

Ezeken felbuzdulva a fejembe vettem, hogy készítek egyet én is! 

Az első így sikerült....Kicsit absztrakt lett, de szerintem részben ettől is szép, hogy ilyen kis szabálytalan...:)))


Első próbálkozáshoz képest nem lett olyan rossz szerintem, bár a dróthajlítgatást még nem ártana gyakorolni:D:D

Azért írtam, hogy az "első", mert a másodikat még most készítem....Annak a rácsai ezúttal zsugorkából készültek, ami által szabályosabb, párhuzamosabb lett az egész, bár semmivel sem egyszerűbb az elkészítése...:D Nem egyszerű ez a kalitka-biznisz! Deeee, van egy 3. ötletem is, hogy fogom kipróbálni legközelebb....NEM ADOM FEL.:D (Néha jó makacsnak lenni)
Nagyon kíváncsi leszek a végeredmény(ek)re...... Remélem Ti is, és akkor még többet gyakorolhatom a madárkalitka-készítést. Annyira élvezetes dolog amúgy:))

Egyelőre ennyi ékszer készült, nem tudok többet mutatni, mert ami még van, azok ugye most alakulnak...de előbb-utóbb azokról is lehull a lepel...;))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése