2012. április 26., csütörtök

hbsbbs Fame Club: Kerékgyártó Bettina


Meg is érkezett a mai nap folyamán az első nevezés a Club-ba, és a játékba is. Nagyon örülök:))))
Kaptam képet is, és irományt is, annak rendje és módja szerint, úgyhogy nincs más dolgom; mint megmutatni Nektek!


"Teljesen véletlenül találtam rá a Habosbabosra a facebook-on.
Azért választottam a Te oldalad,mert nagyon ügyes vagy és nagyon szépek, igényesek az ékszerek amiket készítesz! :)
Ahogy böngészgettem az oldalt, ez a fánkos szett szerelem volt első látásra. *-*
Így hát nem is volt kérdés, hogy melyiket válasszam. :) 
Amikor csak ránézek a beleharapott fánkocskákra,mindig mosolyt csalnak az arcomra és jó kedvem lesz tőlük! :) 
Az pedig egy másik sztori, hogy személyesen vehettem át tőled, és beszélgethettünk egy kicsit. :))"

Köszönöm Bettina, és üdv a hbsbbs Fame CLub-ban!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése