2012. április 5., csütörtök

irodai poszt...:$

Ne haragudjatok, hogy mostanában ennyire ritkán jelentkezem, de nagyon sok munkám van, edzeni is járok minden nap, és persze megrendelések is érkeznek; amik ugyan elkészülnek időre, de arra, hogy itt a blogon be is mutathassam őket ritkán jut idő; vagy, ha jut is, akkor az energia van fogytán.... úgyhogy bocsi, de igyekszem!

Most is egyszerre több ékszert szeretnék megmutatni nektek, amelyek mostanában készültek, főként megrendelések...sajnos új, saját ékszeren agyalni, és azok kivitelezésére se marad időm, pedig azért ötleteim vannak, persze...de ezzel is igyekszem, hiszen rengeteg új dolgot szeretnék megvalósítani; pl. a korábban említett fekete zsugorfóliát is szeretném már végre kipróbálni!

Na, de egy szó, mint száz, mutatom az ékszereket, hiszen mindenkit ez érdekel, és erre várt(?)....remélem!:)


Ez az apró mobildísz párocska egy ismerősöm rendelésére készült, aki a közeljövőben elviszi az anyukáját álmai nyaralására Barcelonába; és azért írt nekem, mert szeretett volna a közös élményen kívül egy kézzel is fogható közös emléket erről a kalandról. Így készült el - együttes ötletelgetés után - ez a barcelonai látképet ábrázoló mobildísz duett, amiket egyenként én festettem meg a két kis kezecskémmel:) Nem volt túl egyszerű, mert a körök átmérői mindössze 3 centisek, úgyhogy elég miniatűrbe kellett megvalósítanom; de szerintem nagyon jól sikerült. Kedvenceimmé is váltak ezek a "medálok", nemcsak a minta és a velük járó kihívás, hanem a gesztus miatt is. Szerintem ez(ek) nagyon szép ajándék(ok) anyának, lányától!:))) Ezúton kívánok nekik nagyon jó utat, és kellemes időtöltést! 

Ez a pávás nyaklánc is ugyanennek a lánynak, Eszternek készült, mert nagyon megtetszett neki a facebookomon található képek között ennek egy korábban elkészített változata; és elmondása szerint neki ez nagyon kellllllllllllll, mert az egyik - hasonló színekből álló kosztümjéhez pont illene; illetve további elmondása szerint hiányzott is a  "tökéletes outfitjéhez"...!:)))
Remélem mutat majd képet a szettjéről, nagyon kíváncsi vagyok... gyönyörű lehet az a kosztüm!



És, most egy kicsit más... Új névjegykártyáim vannak! Bár a régiekről nem is mutattam képet, de azok nem is olyan érdekesek, mert sajna fekete-fehérben készültek.... Ezeket egyébként apukámmal közösen terveztük, és ő is készítette el őket, mert mellékállásban reklámanyagok készítésével foglalkozik:) A középső névjegy egyébként nem hibás, csak pont úgy vetül rá a vaku fénye, hogy kitakar egy részt a szövegből....jobban sajna nem tudtam fotózni, mert a laminálás miatt így is úgy is fényesedett valahol, akárhogy variáltam a fotózáskor, vaku nélkül meg nagyon sötét lett volna... Egyik barátnőm is tervezett nekem egy nagyon szép névjegykártyát, ami egyedi is, különleges, de az majd egy későbbi sztori, mert nagyobb befektetést igényel...:$ Minden esetre nagyon szeretnék majd egyszer olyat is osztogatni nektek!:))


És, végül egy újabb ékszer-adag, ami mind egy helyre fog majd menni!:)) A fotózáskor még lánc nélkül pózolnak a medálok, mert ez idő tájt még vártam az alkatrészcsomagomra, ami mára már megérkezett szerencsére, így be is tudtam fejezni az ékszereket!:)


Ennyi lenne egyelőre, amit meg tudok mutatni, illetve a fb-oldalamon láthattok egy egészen friss ékszer-párt, amit nem bírtam ki, hogy ne mutassak meg....de majd ide is fel szeretném tenni, ha lesz időm fotózni. Azt csak a telefonommal kaptam le...de ha ti se bírjátok ki, akkor ugorjatok át a http://www.facebook.com/hbsbbs-ra, és csekkoljátok!:)

El is köszönök mára, mert egyébként dolgozom, csak volt egy kis nyugi az irodában (végre)...gondoltam posztolásra fordítom:$:)))

Legyen szép napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése