2012. április 20., péntek

Hírnév, nektek:)

Bemutatnék egy fotómontázst, amit az egyik kedves megrendelőm küldött nekem, mert megkértem, hogy fotózza le az ékszereket...ugyanis nekem valahogy kiment a fejemből... -.-'
Tök jó kis összeállítás lett szerintem; és e kapcsán arra gondoltam, hogy ebből akááár lehetne egy sorozatot is csinálni.... :)
Amit nem én csináltam, azt összekarmoltam, mint egy gizsdzidza... ja, a tolltartón lévő muffin viszont még saját termés. ó... a köves fülit sem én készítettem, bár azon látszik is szerintem, hogy "gyári":)
Na, de az erről a képről pattant ötlet a következő: 
Mindenki, aki eddig rendelt tőlem, beküldhetne egy jó minőségű - lehetőleg nem mobilos - képet magáról a badernoemi@gmail.com-ra, amelyen vagy a Habosbabos ékszereivel pózol, és/vagy csak az ékszerekről, ha szégyenlősebb az illető; kiegészítve a képet egy rövid kis tapasztalati leírással, hogy mit gondol az ékszeréről/ékszereiről, esetleg mi a sztorija az ékszerének - főleg, ha egyedi megrendelés, stb...bármit írhatsz, ami eszedbe jut a csecsebecsédről. És, itt jön a lényeg: én írnék erről egy posztot itt, a blogon, és a facebook-ra is feltölteném a képet.
Ééés a lényeg lényege, hogy a képek beküldői mindannyian kapnának egy-egy elektronikusan elküldött, névre szóló, és kóddal is ellátott 30%-os kedvezményt nyújtó törzsvásárlói kártyát, amelyet korlátlan ideig használhatnak nálam, bármennyi ékszerre, bármikor:) 

Tehát a feltételek újból:
-  szerepelj együtt a képen a Habosbabos ékszereddel / vagy csak az ékszer(eke)t fotózd le!
-  a fotó lehetőség szerint a lehető legjobb minőségben készüljön!
- dobd fel a képet valami extrával, pl. montázs, vagy valamilyen speciális effekt, bár ez nem alapfeltétel...csak, ha kedved van hozzá/értesz hozzá.
-  írj egy rövid posztot - véleményt, tapasztalatot stb. - az ékszeredről. Például, hogy miért pont a Habosbabost; illetve - főleg egyedi megrendelést illetően - miért pont azt az ékszert választottad tőlem! 
- e-mailedben küldd el a nevedet, és az e-mailcímedet is a badernoemi@gmail.com-ra!

Mindössze ezeknek a feltételeknek a teljesítése szükséges ahhoz, hogy 
tiéd lehessen a 30%-os törzsvásárlói kártya a 
Hbsbbs Fame Club-ba!:)
* ♥ *


FONTOS KIEGÉSZÍTÉS! (2012. április 24.)
Elmulasztottam megemlíteni azt a fontos dolgot a poszt tényleges közzétételekor - emelvén a "tétet", és talán fokozván az aktív részvételetek esélyét az akcióban -, hogy mindazok, akik beküldenek nekem képet:
 sorsolásban, illetve nyereményjátékban is részt vesznek
Méghozzá úúúúgy, hogy ketten is kikerülnek a képzeletbeli kalapomból. Emígyen:
- 1 szerencsést én sorsolok ki, és további
- 1 fő rajtatok múlik! Azaz, aki a facebook-ra feltöltött képek közül a legtöbb lájkot és megosztást éri el, az is kap egy szabadon választott ékszert a törzsvásárlói kártyája mellé!
A lájkolós játék május 31. éjfélig tart!


* ♥ *
Itt, és most megragadnám az alkalmat arra is, hogy megmutassam nektek- nehogy azt higgyétek én csak lustizom - a legújabb szerzeményeimet!:) Annnnnnnnnnnnnnyi ékszerkelléket vásároltam az elmúlt két napban, hogy csak na! Elöljáróban elmondom, hogy többek között lesznek nyárváró matrózos és néphagyománykövető-tisztelő matyó ékszerek is; és még soksok mááás.... Nagyon várom, hogy elkezdhessem velük a munkát! Remélem ti is:)


A matyós dolgokat "jól" kitakartam, pedig nagyon szépek.... -.- *.*

Na, akkor hajrá...készítsétek a képeket, én pedig az ékszereket...!:)) És, ne feledjétek, hogy az 50%-os akció is újraindult (részletek az előző posztban!) De mindjárt kiteszem az akció képét az oldalsávba is...


4 megjegyzés:

  1. Hmmm elküldjem én is a fb. profilképem =) :P

    VálaszTörlés
  2. a helyedben választanék egy másik tájegységet,sok szép népi mintánk van,érdekes módon mégis csak a matyót és a kalocsait részesítik előnyben legtöbben,mert az a "menő"...ne állj be a sorba,légy egyedibb,mint a tucattermékek :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem azért választottam a matyót, mert menő, hanem azért, mert számomra az a hazai...kicsit lokálpatriótásra veszem így a figurát, mert Mezőkövesd aka Matyóföld meglehetősen közel van a lakóhelyemhez. A matyó a miénk, az "enyém"; ezért olyan kedves:))) Elvből nem választanék más motívumot; még, ha szebb is...szerintem így már érthető a választásom:)

    VálaszTörlés