2012. június 10., vasárnap

Lusta blogos posztja á la habosbabos

Igyekszem nem szokássá tenni, de mostanában elég ritkán blogolok; pedig készülnek ám új ékszerek:$
Most picit a facebook-oldalamra koncentráltam, kisebb villámjátékokkal, meg ilyesmikkel...úgy vettem észre, ha a licitet annyira nem is szeretitek nálam, de a tombolás játékban szép számmal részt szoktatok venni legalább:)

 Ja, még mielőtt elfelejtem: a Meskán is elindult egy akció június elejétől; amelyben én is benne vagyok. A lényege az, hogy minden új Meskás regisztráló az első vásárlásából 10% kedvezményt kap az akcióban résztvevő boltok ékszerei, és egyéb csecsebecséi árából - így van ez nálam is. :)
Az akció részleteiről szórólapokon értesülhetsz, amelyeket kisebb-nagyobb kézműves vásárokon találhatsz meg...ez úton szeretnék megkérni mindenkit, aki jelen lesz ilyesmin; hogy ha találkozik ilyen Meskás szórólappal az készítsen már legyen szíves egy képet róla nekem:) Köszönöm szépen! 

Na, de elég a reklámokból, mutatom az ékszereket:))


felismeritek őket?:)

átlátszó "Chanel" fülbevaló



Egyelőre ennyi...vagyis ez nem teljesen igaz, de azokat az ékszereket még nem szeretném leleplezni, amiket tegnapelőtt készítettem, mert sose lehet tudni, hogy kinek készül ajándékba... nehogy meglássa az illető idő előtt! A megrendelő is csak holnap fogja látni először az ékszereket:)) Nagyon kíváncsi vagyok mit szól majd hozzájuk!

Legyen szép napotok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése