2012. május 22., kedd

Pólófestés

Az egyik jóbarátom a múlt héten meglátogatott Nyíregyházáról a szülinapja előtt egy nappal, ezért úgy gondoltam meglepem. Méghozzá egy pólóval, amit én festettem.
Elejtette nekem egyszer, hogy nagyon szeretne egy Beavis & Butthead pólót, de sehol sem talált...én is lázas keresgélésbe kezdtem, de én sem jártam több sikerrel, mint ő; ezért gondoltam "ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez", és festek neki egyet...!
Nagyon tetszett Gergőnek a póló, egyből fel is vette, és egész nap abban feszített!^^

Hogy még személyesebb legyen az ajándék, elrejtettem a pólón egy NYHHC logót, ami azt hiszem elég közel áll Gergőhöz; valamint egy egyedi - a "becenevemmel márkajelzett", és a saját kicsinyített Voldemort rajzommal ellátott laminált árcédulát is készítettem hozzá:P




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése