2012. szeptember 24., hétfő

A fekete jegyében

Tudom, hogy azt ígértem a következő poszt kishableányos-redvinos lesz, de az az anyag még nem áll készen; úgyhogy egy köztes bejegyzéssel jelentkezem; mert az nem tudom mikor fog összejönni... viszont a hajam már be lett festve és áááááááálomszép színe lett. Nem bántam meg*.*
Na, de egyelőre erről ennyit, most bemutatok Nektek kétféle nemrég készült ékszert!


Ezeket a báránykákat egyébként az előző bejegyzésben említettem:))) Még szerencse, hogy lefényképeztem őket azelőtt is, hogy rájuk ragasztottam volna a fülialapokat, mert ez a kép sem lett valami pompázatos, de azok egyenesen katasztrofálisak....nem tudom miért, de egyszerűen lehetetlen vot lefotózni őket....úgyhogy sajnos ez a legjobb minőségű kép a barikról.... elég viccesek lettek amúgy:D

A következő füli pedig egy-egy borneói rózsát ábrázol. Egyszerű, mutatós darab lett. Nekem tetszik. És Nektek?:)



Mára ennyi, legközelebb remélem már tényleg azzal a poszttal is tudok jönni, amelyikre nagyon készülök:D
Addig is, sziasztok! És kövessétek a facebook-oldalamat, no meg éljetek az 50%-os akció adta lehetőséggel!!!:))

2 megjegyzés: