2012. szeptember 17., hétfő

Őszi SALE

A hideg, borongós idő beköszöntével úgy gondoltam hozok egy kis színt és vidámságot a szürke hétköznapokba; bár szerintem az ősznek is megvan a maga szépsége, a sárguló falevelekért konkrétan odáig vagyok meg vissza, de hát lássuk be, a kopaszodó fák már nem nyújtanak olyan szép látványt... ezért egy
JÁTÉKOS ŐSZI AKCIÓt  hirdetek, hogy vidámabban, izgalommal teljenek ezek a "haldokló" napok...:))

Részletek a képen és itt, alatta, de e-mailben is érdeklődhetsz a kép sarkában található címen!

- A tombola másra át nem ruházható, nyilvántartott szelvény!
- Az akció időtartama: 2012. szeptember 15 - november 01.
- Tombola sorsolás: november 05.

Az elkövetkező napokban új ékszereket is szeretnék mutatni Nektek, vagyis konkrétan egyet... -.-' Egy kedves, visszatérő vásárlóm rendelte tőlem; és ilyet még sosem készítettem, ráadásul először nem is velem szerette volna elkészíttetni, de aztán mégis engem kért fel, ami duplán jól esett. Annyit elárulok, hogy gyurmából készült és bárányos...Már oda is ért, de sajnos a kép minősége nem lett valami jó, nem tudtam normálisan lefotózni, úgyhogy majd valahogy felturbózom a képet, hogy jobb legyen :)))

Plusz, egy kedves barátnőm blogját is be szeretném majd mutatni Nektek, amit nemrég indított, de addig még csigázlak Titeket egy kicsit - hadd gyűljenek az ő posztjai is... Csereberéltünk csak úgy ad-hoc. Kaptam tőle egy piercinget, meg egy "brutál" tollrajzot Ariel-ről, a kishableányról, aki hatalmas példaképem. Igen:D:D Ez meglepetés volt a borítékban és áááá, elaléltam:D Meg szeretném majd mutatni nektek ezeket az Enikőről (is) szóló posztomban, de előtte szeretném magamon is elhelyezni a piercinget - ami nem egyszerű feladat - pedig csak a fülembe szeretném belepattintani -, meg a rajzról is szeretnék egy jó képet készíteni. Éééés, már akkor úgy gondolom, hogy várjuk meg a nagy átalakulásomat is...ami pénteken lesz. *.* 
Enikővel úgyis nagy Ariel- és vöröshajlázban égünk...:D 
Egyébként, meg akarjuk alapítani az Arielizmust is, mint új, vallási alapokra fektetett életfilozófia...de ezt is csak nagy lázunk meg bolondozásaink közepette ötlöttük ki...hát ezek vagyunk mink:D
De a lényeg, hogy pénteken igazából is be lesz festve a hajam, mert eddig csak színezőhabbal mertem, de most már megérett az igazi elhatározás: festeni kell, méghozzá Ariel-színűre:D Enélkül az Arielizmus sem jöhet létre:D:D
Nagyon izgulok, remélem jól sikerül majd ez az akció:)))
  
Na, tehát legközelebb egy Ékszeres-Enikős blogos -Arieles - Átalakulós bejegyzéssel szeretnék jönni, szóval lesz itt minden:D Az sem kizárt, hogy péntekig új ékszerek bemutatásával tudok majd jönni, mert az akció keretein belül már érkezett is pár megrendelésem...:)

Addig is bóklásszatok itt a blogon, és a facebook-oldalamon is, amit elérhettek innen is (jobboldali sávon kutakodva megtaláljátok a fb-oldalam elérhetőségét); és válogassatok az ékszereim közül, most nagyon megéri...szerintem:))) Egyedi tervekre is érvényes a -50%!

Szép hetet nektek:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése