2011. december 23., péntek

...Mert megérdemlem:P

Ígértem még mára és holnapra is egy-egy bejegyzést, úgyhogy itt vagyok:)))
A nagy karácsonyi készülődés és utolsóutolsó ajándékvásárolgatás közepette (bár nem tudom miért rohangáltam állandóan, amikor már mindenkinek megvettem réges-régen mindent....:D) szerencsére volt egy kis időm magamra is gondolni...úgyhogy megajándékoztam magam két saját készítésű ékszerrel...:P
Őket fogom ma bemutatni Nektek.

Annyira tükrözik a (minimum) két énemet....az egyik egy kislányosabb, bájos dolog, a másik pedig egy komolyabb, és talán sötétebb, nőcis darab...azért tartom sötétnek, mert számomra a Black Swan című filmet idézi,amit mellesleg imádok...<3

Na, de most már elárulom, vagyis megmutatom mikről van szó:))

tündérpor és...

...hattyútoll

Tehát velük leptem meg magam Karácsonyra....
De vajon titeket mivel lepek meg??? :)))



1 megjegyzés: