2011. december 7., szerda

Minden, amit vásárra viszek I.

Egy számomra is örömteli hírt jelenthetek be:))
Végre elkészültem az iskolai téli vásárra szánt ékszerekkel! - Bár, azt hittem soha nem leszek kész.
Olyan sok minden van, és annyira különbözők, hogy külön kategóriákra bontottam az ékszereket, és napról napra be fogok mutatni nektek egyet-egyet...összesen 8-féle vásáros poszt lesz....így is elég sok, szerintem:D

Előrukkoltam pár új dologgal is, megvalósítottam új ötleteket, új technikákkal, melyeket a sorozat során természetesen be fogok nektek mutatni, úgyhogy érdemes lesz nyomon követni a blogomat, vagy a facebook oldalamat:)

Elsőként a fánkokkal kezdem, de a gyűrűket egyelőre nem tudom közelebbről megmutatni Nektek, mert újból lemerült a kölcsön-fényképezőgépem, olyan sokat kattingattam:D -.-

Van itt minden, mint a jó bótba: ehető is, meg kevésbé ehető...de azért megpróbáltam beleharapni 1-2-be...Olyan ellenállhatatlanl ínycsiklandozóak, nem?! :D 



Tök jó, hogy a helyi pékségben lehet ilyen fánkot kapni...ma fedeztem fel, mikor munkába menet - gondoltam benézek az új pékségbe, szétnézek...bár nem szokásom reggelizni, de most egy hang azt súgta, be kell mennem:D Bementem, és megpillantottam a sokféle ízben, és színben, díszítéssel pompázó ízes-illatos fánkot! Önkéntelenül is elmosolyodtam, hiszen egyből az ékszereim jutottak eszembe róluk:D



Reggebédre vettem a pink mázasat, amit a dolgozóasztalomon kaptam le.  Nem valami egészséges étek délelőttre, bár a kalóriák szempontjából inkább akkor kell(ene) ilyet enni, nem pedig délutáni nasinak....:)) Szóval, megvettem, mert nem tudtam otthagyni:D

Aztán munka után is betértem az egyből kedvencemmé váló pékségbe, és vettem egy-egy töltött fánkot...Persze, az egyiket a húgomnak. Még jó, hogy diétázom amúgy:D Nagyon örült neki:) De elsősorban ezeket is az ékszerek miatt vettem meg, hogy lefotózhassam őket együtt:D:D:D Olyan jól mutatnak egy tányéron:))))

Már így is összefut a nyál a számban, de azért megmutatom közelebbről is a nyakláncokat, meg a fülbevalókat:


Sajnos az 5.-féle fülbiről elfelejtettem képet készíteni, mert elment ajándéknak, de valószínűleg kapok majd képet róla:)


Mára ennyit, holnap pedig fúrót fogok a kezembe, és összeeszkábálom az árusító állványomat...ha lesz energiám.

Aztán pedig jövök az újabb poszttal:))))
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése