2011. december 17., szombat

Minden, amit vásárra viszek... V.

Készítettem pár Alkonyat-témájú ékszert + egy dobozkát, mert a fiatalok körében ez a könyv/film most nagyon népszerű, és a Breaking down megjelenése kapcsán még aktuális is a dolog; hiszen ebben a részben pont összeházasodnak, és van egy olyan esküvői zsepicsomagom, aminek a mintáján az ifjú pár totálisan úgy néz ki, mint Edward és Bella:) Az ilyen ékszerek decoupáge (avagy szalvéta)-technikával készültek.

Az egyik ékszer azonban nem az én saját ötletem, a húgom mutatott  egy képet a telefonján, hogy nagyon tetszene neki az az ékszer, ha elkészíteném. Próbáltam rákeresni, hogy ki készíthette, de nem találtam sajnos; úgyhogy, ha valaki ráismer erre a nyakláncra, nagyon szépen megköszönném, ha nem plagizálna... Egyébként sem pont olyan:P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése