2011. december 10., szombat

Minden, amit vásárra viszek III.

Tegnap elmaradtam egy bejegyzéssel, ezért millió bocsi, de a hugimmal spontán csajos napot tartottunk...Munkából hazajövet kitaláltam, hogy menjünk be Miskolcra, és csavarogjunk; nézzük meg Miskolcot kivilágítva - adventi vásárostul,  és nézzünk be egy-két boltba is, hátha meglátunk valamit, ami odaadhatunk a Jézuskának....bár én már szinte mindenkinek elküldtem az ajándékaimat, hogy majd legyen szíves és adja át a szeretteimnek:)))) Jó kis muri volt....le is jártuk a lábunkat! És, úgy elfáradtunk, hogy este hazaérve szinte egyből be is dőltünk az ágyba:D
Az is kiderült, hogy megéri a testvéremnek lenni, mert kb. mindenre rákérdeztem, amihez csak hozzányúlt a hugicám, hogy: "Szeretnéd? Megvegyem?":D

Na, de most már elég a szóból. Ma egy olyan kategória jön, ami által egy régi vágyam teljesült...Fiolák*.*








Plusz egy ráadás: 


Mit szóltok hozzájuk?? Én nagyon szeretem őket, olyan aranyosak... :)))

Legközelebb, ill. leghamarabb (késő) este kaphattok rólam életjelet, mert ma megyek, és elkészíttetem, ill. befejeztetem a magamnak szánt karácsonyi ajándékomat:D:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése