2012. május 2., szerda

Anyák napi ötlet

Annak, aki még nem tudja mit adjon vasárnap az anyukájának, nagymamájának, keresztanyukájának; annak megmutatom, hogy én mivel készültem a számukra...hátha kedvet kap valaki hozzá:)




Viszonylag olcsó ajándék, kivéve az egyik és legfontosabb hozzávalót: a barkácsfilcet, mert az picit drága, de nem vészes... én igazából nehezen találtam számomra megfelelő színeket - vagy egyáltalán magát az anyagot - a méteráru bolt(ok)ban; ezért inkább hobby üzletekben érdemes keresni; nagyobb a színválaszték is. A virágokhoz 7cm-s műanyagcserepet vettem. Ilyet szerintem bármelyik 100Ft-os/Euros boltban lehet kapni, kemény 20 Ft-ért:) A szaténszalag métere sem kerül sokkal többe; a hímzőcérnáról viszont fogalmam sincs, hogy mennyibe kerülhet, mert az van nekem itthon.




Ahogy a képeken is látjátok, nem kell mást tennetek, mint különböző méretű  - kissé tojásdad-alakú korongokat vágni a filcből, és azokat egymásra rakosgatva összevarrni. Segítségül kerestem nektek egy "how its made"-posztot, mert én a munka közben elfelejtettem fotózni a folyamatot....csak az eleje meg a vége lett fotódokumentálva:D 

A cserépbe a filcet ragasztópisztollyal is beleragaszthatjátok, de nekem olyan gagyi ragasztóm van bele, hogy stabilabban tudtam rögzíteni a tűzőgéppel....:D A szalag egyébként is eltakarja a kapcsot:)

A cserepet sokféleképpen meg lehet oldani, lenne jó pár ötletem nekem is...lehetne rá pl. szalvétatechnikával mintát ragasztani, vagy akril festékkel lefesteni más színűre, akár mintásra is, ráírni, hogy anyának, mamának, akárkinek....stb. 

Na, hát ennyi....remélem lesz, aki kedvet kap hozzá:)))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése