2012. május 14., hétfő

Titanic és egy kis nosztalgia

Idén - 2012. április 15-én - történt 100 éve a Titanic elsüllyedésének tragédiája. 
7 éves voltam, amikor James Cameron elkészítette a Leo DiCaprio és Kate Winslet főszereplésével játszódó Ttianicról szóló népszerű filmet, és természetesen teljesen beleszerelmesedtem...na, neeem, nem (csak) Leo-ba,  hanem a filmbe, és megszállottja lettem a Titanicnak is...rengeteget kutattam, és kutatok a mai napig is a luxushajó balesetét illetően...és természetesen a filmet is minden adandó alkalommal megnézem, és végigbőgöm...érdekel a "téma", maradjunk ennyiben. Én szomorú és sajnálatos balesetként tekintek rá, főleg, hogy a legújabb kutatási eredmények szerint megúszhatták volna, ha a hajó orra megy bele a jéghegybe, és nem próbálnak meg elkanyarodni, kikerülni a jéghegyet...:( Na, "mindegy", sajnos megtörtént.... 

A Titanic és utasainak, vagy inkább áldozatainak emlékére készítettem ezt a karkötős-gyűrűs szettet.

A szalag és a benne tekergő lánc, ami egy vasmacskában/horgonyban végződik a tenger hullámait idézi, és persze az álmok hajóját... A kék üveggyöngyöt Rose (Kate Winslet) filmbeli kék ékköves nyaklánca miatt tettem rá, amit ugye a film végén a hullámsírba "temet"...A könnycsepp alakú gyöngyről pedig az S.O.S. jut eszembe, ezért tettem rá...

A gyűrűt pedig magyaráznom sem kell, szerintem....a csillámló-hullámló tengert mintázza, nagyon szép szerintem.



A kép alján látható csillámos valaminek még nem tudom mi legyen a sorsa, de rátettem a képre. Sajnos  a fotón nem is érvényesül:( Szerintem egyébként kitűző lesz belőle...

Na, de elég a búslakodásból....legalábbis engem most picit elszomorított a titanicos múltidézés.:$ De továbbra is maradok a múltidézésnél....mutatok pár nosztalgikus, múlt századot idéző könyvjelzőt és egy karkötőt... Akár a Ttianic kincsei is lehetnének...na de jójó, befejeztem:$:D



Ezeket a könyvjelzőket különböző technikák alkalmazásával, és azok keverékével készítettem...Így van, amit csak lamináltam, van amit, csak varrtam; de van olyan, amihez laminált csipkét készítettem, amit aztán süthető gyurmába "építettem", végül varrtam is....meg ilyenek.... szóval elég vegyes lett a felhozatal, de pont ettől izgalmas dolgok születtek:)




mágnes-záras. ha leveszed a könyvről, olyan, mint egy boríték:)


Na, mit szóltok? Ezeket gondoltam mára, hogy megmutatom Nektek:)
Már fent vannak Meskán is, úgyhogy, ha megtetszik valami, csak azt tudom mondani, hogy hajrá...főleg, hogy akcióval várok mindenkit a Meska boltomban:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése