2010. október 20., szerda

Az első darabok

A lent látható ékszerek az elsők közt elkészült darabok az egyre bővülő gyűjteményemből, de nem pont a legelsők.
 A legeslegelső minta egy icipici muffin volt, amit kifejezetten  kísérleti darabnak szántam, ismerkedtem a technikával: mit szeret, mit nem szeret, mekkora mintát kell rajzolni a fóliára, hogy a kívánt méretet érje el zsugorodás után, stb.
Mondhatnám, hogy nem igazán lehet elrontani ebben semmit, de arra már rájöttem, hogy jól meg kell választani az eszközöket, főként a rajzeszközöket... Állítólag bármivel lehet rá rajzolni, de az én tapasztalataim nem ezt igazolják.
Ezt a bizonyos prototípust ugyanis vízfestékkel próbáltam ki, mert a másik nagy kedvencem a festés, ezért gondoltam tök jó lesz, ha ötvözöm a kettőt, de sajnos nem vált be...hólyagos lett a festék, és kopik is.  Ugyan nem a legeslegjobbak az eszközeim, de nem is a leggagyibbak, szóval nem tudom mi lehet a baj...lehet a fólia a hibás:D 

A színesceruza bizonyult a legjobbnak eddig, mert nem kopik, és főként, mert nagyon szép, intenzív színeket eredményez sütés után. Szóval én ezt választottam magamnak, de nem írom még le a többi megoldást sem, majd tovább kísérletezgetem....

Általában piszkozatot készítek a zsugorkára szánt mintákról egy sima lapra, és addig-meddig firkálok, amíg csakazértis megrajzolom azt a mintát, amit elképzeltem fejben...Fejben ugyanis nagyon jól tudok rajzolni, csak a kezem nem akar engedelmeskedni :P
Egy ilyen lapra általában annyi mintát felskiccelek, amennyit csak tudok, olykor egymásra is érnek a rajzok, mint egy igazi sablonon, csak esetemben sokkal nagyobb a káosz, és a felesleges vonal, de ami nem kell, arról nem veszek tudomást:)

Most már viszont elég legyen a szóból, megmutatom az első  Habosbabos ékszereket:


Remélem nem lövöm le a meglepetést, de ezt ajándékba készítettem








mobildísz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése