2010. október 27., szerda

A Vattacukorhajúlánynak

Ja, és majd' elfelejtettem!
A Vattacukorhajúlány is megkapta a csomagot, szóval megmutathatom mi volt az a két dolog, amit én készítettem neki. A doboz többi tartalmát fagolyók, egy színes virágos anyag, valamint textilfilctollak képezték... talán jó Manka-alapanyagok lesznek/lehetnek majd...(?)

Manka füli csak és kizárólag a Vattacukorhajúnak, mert a Manka az Ő sajátja,
szóval tőlem ilyet ne kérjetek.
Nála viszont vehettek ilyen babát!:) Én egyszer Menyasszony Mankát szeretnék...
(leendő koszorúslányaim, ezt JÓL véssétek észbe!)^^

...és egy krémszínű rózsabross.
a Mankák lelőhelye

2 megjegyzés:

  1. csak most jutottam el hozzád
    jaj nagyon aranyos vagy, nagyon cukik ezek a fülbevalók, és köszönöm a linket is.

    további soksok munkát!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, és kedves Tőled, hogy "meglátogattál" :)

    VálaszTörlés