2010. október 30., szombat

Ezek nem a fejed felett...

...hanem a füledben lóghatnak:D
Picike kis felhőcskéknek készültek esővel, bár fejben jobban tetszettek... és az esőcseppek inkább hópelyhek lettek, de végülis...jön a tél!:)
Az alapkoncepció nem rossz, de a kivitelezésen még javítanom kell. Sajnos a néni a hobbyboltban túl erős damilt adott, én meg elfogadtam, ezért nem sikerült úgy felfüggesztenem a hópelyheket ahogy eredetileg szerettem volna...ami nem is lenne baj, ha nem lukasztom ki a felhőcskéket... =/ Na sebaj, prototípusnak ez is megteszi azt hiszem, aztán veszek majd gyengébb damilt:)

Ha valakinek szüksége lenne 0.7-es damilra,szóljon!

És, hát íme:


Hamarosan újra jelentkezem!:)

3 megjegyzés:

  1. ez de klassz és egyedi:)

    egyébként nyertél nálam,leányzó:)

    ha van szkennered,próbáld meg azzal beolvastatni,én is azzal szoktam...le kell törölni szépen,megvárni,amíg sötét lesz,nyitva hagyni a tetejét,rátenni,majd beolvastatni,így jól kiemelkedik a sötét háttérből,és élesebb is lesz:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szépen köszönöm, örülök, ha tetszik:) Sajnos nincs szkennerem a koliban, csak otthon:( Amint haaértem lecserélek minden képet, amit telefonnal készítettem és felteszem a "szépeket" ...

    VálaszTörlés
  3. Jujjj, először nem értettem mi az, hogy nyertem, de megnéztem a blogodat és tényleg! Ejjhaaa:D:D Nagyon örülök!!:D Köszönöm!!! El kezdek gondolkodni.... ^^

    VálaszTörlés