2010. október 24., vasárnap

Szóra érdemes...(?)

Sajnos még nem volt alkalmam beszámolni a tegnapi nap eseményeiről, pedig két (szerintem) szóra érdemes  dolog is történt:
1. Megkaptam a legelső rendelésemet!!:) Már el is készítettem a leopárdmintás fülbevalót, amit már korábban bemutattam a blogon. Holnap jut el a tulajdonoshoz az ékszer, remélem örömmel fogadja majd és elégedett lesz a munkámmal.
2. Ígértem egy csomagot a Vattacukorhajúlánynak, ami olyan apróságokat tartalmaz, amiket én már nem, de ő még szerintem szép kis dolgokhoz felhasználhat. De, hogy nehogy már csak régi és használt dolgokat kapjon - és, hogy megháláljam az eddig tőle kapott csudaklassz alkotásokat -, ezért belerejtettem két kis apró meglepetést is a küldeménybe, amiket én készítettem. Annyit elárulok, hogy az egyik ajándék nem meglepő: zsugorkából készült, A későbbiekben egyszerre megmutatom mindkettőt, amint megérkezett hozzá a csomag. Nagyon izgatott vagyok, hogy tetszik-e majd neki a tartalma....... 

Készítettem ám pár új ékszert is:


Szerelmi báj-ital (medál)

Végre magamnak is készíthettem egy pingvinpárt^^ (Imádom a pingvineket!)
Pont így nézünk ki a párommal is az életben:P



...és Timi is megkapja a "régi vágyát".


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése