2010. november 12., péntek

alkotókedv

Kisebb hallgatás után ismét jelentkezem.
Feltöltöttem a zsugorka készletem, úgyhogy bemutatom a legújabb fülbevalókat és egy medált, bár nem mindet, mert fotózás közben lemerült a gépem.... -.- (1-2-ről azért van kép, csak azok még sütés előtt álltak)
Az alább bemutatott ékszerek egytől-egyig megrendelésre készültek, és remélem mindenki elégedett lesz a munkámmal. Szerencsére pont annyi fülbevaló alapom volt, hogy mindegyikre tehettem.... Múltkor a zsugorka fogyott ki, most meg ez.....ideje lesz nagyobb tételekben vásárolgatni ezekből:)

Akkezdet Phiai fülbevaló - Szerintem baromi jól mutat, szeretem. Nekem is van:D
http://www.youtube.com/watch?v=iIUhk27RU7I

Anitának a mindennapi kávéja:)

Lehetne akár a Pink Pantheré is, de az ugye nem foltos... :)

Szabinának végre lesz egy olyan fülbevalója, ami tetszik
neki(?). Méghozzá a piros, amit ő tervezett.
 A Paul Frank majom pedig a húgának lesz:)
Egyelőre tehát a technika ördögének köszönhetően ennyit tudok megmutatni, a többit majd akkor, ha lesz a gépemben eleven elemem:)

Addig is irány a facebook, még kell egy pár like és indul a JÁTÉK!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése