2010. november 15., hétfő

kitűzők, fülbevalók

Ismét jelentkezem, újabb ékszerekkel:)
Próbálkozom 1-2 Karácsony-hangulatú ékszerrel is, ami már az előző előtti bejegyzésben is látható volt, úgyhogy ezúttal egy cukorpálcával - nem tudom így hivják-e - rukkoltam elő, mert szerintem tök vicces, és jól mutat. Szó szerint ééédes.


Ééés kaptam egy nagyon jóó - szerintem legalábbis - megrendelést, ami egy narancssárga Pall Mall cigisdoboz-fülbevaló lesz. A héten el is készítem, és megmutatom:) Van egy régebbi rajzom erre, amit eddig még nem mertem megcsinálni, de akkor most mégis eljött az ideje! Az eredeti rajzom nem tartalmazott márkanevet, inkább valami - a dobozokon található figyelmeztetést firkantottam rá, de nem tudtam választani közülük. Mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre...Ti?

Készítettem egy pár milkshake-fülbevalót is, amit ez az általam kedvelt dal ihletett:




A bálnát, ami egy kitűző csak úgy, passzióból készítettem el, de lehet felhívás is, úgyhogy állatvédők figyelem!:P


A mennyegzős kitűző meg no comment: házasodnék!:P Na jó, egy régebbi csomagolópapíromon szerepelt ez a kedves minta, amit meg akartam örökíteni, mielőtt tönkremegy a díszpapír:)

Mára ennyi, mert hihetetlen lassússággal sikerült a fantasztikus kolinetnek köszönhetően feltöltenem a képeket...aztán a héten elkészítem és meg is mutatom a cigisdobozt is, többek között. :)

. Addig is játsszatok velem a facebookon!!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése