2012. november 1., csütörtök

Herczegh Eszter Villáminterjúja


1.Mióta kreatívkodsz?
Világéletemben kreatívkodtam, nem is tudok létezni nélküle. Valamit mindig csinálnom kell. Telefonálás közben is – akarva-akaratlanul muszáj, hogy legyen előttem egy papír és ceruza, amire firkálhatok:D 
De ékszerkészítéssel kb. 2 éve foglalkozom, konkrétan.

2.Milyen alapanyagokat használtál eddig?

Főként süthető gyurma, levegőn száradó gyurma és zsugorfólia felhasználásával készítem az ékszereimet, de készítettem üvegkaboson ékszereket is, barkácsfilcből is készítettem ezt-azt.

A tolltartó Horváth Mónika, azaz a Vattacukorhajú lány munkája
3.Miért pont a zsugorka mellett döntöttél?
Akkoriban – mintha ezer éve lett volna:D – ez még újdonságnak számított egyrészt; másrészt mert imádok rajzolni, és a zsugorkázásnak az a lényegeJ


4.Van kedvenc alkotásod, ha igen melyik az?
Talán a legkedvesebb még mindig a Black Swan füli; ha jobban belegondolok…azt nem is bírtam odaadni senkinek, megtartottam magamnak:$$




5.Mi volt az első zsugorkás műved?
Az a kukában landolt:D De természetesen egy pingvin lett volna, medál formájában.
Aztán unokatesómnak készítettem egy Schielle (nem biztos,hogy helyesen írtam a nevét) mű alapján fülbevalót:



Szavazz Eszter posztjára a facebook-on, ha ez tetszett meg a legjobban!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése