2012. november 1., csütörtök

Lola Mangoo Villáminterjúja


1.

Mióta foglalkozol ékszerkészítéssel?

Még réges réééégen gyöngyfűzéssel foglalkoztam; de akkor még csak abszolút az önmagam szórakoztatására, lefoglalására készítgettem a kis gyöngyékszereket és állatkákat. Aztán különféle csomózott karkötőket is csináltam, amikor még közelebb állt hozzám az ilyesmi… A konkrét ékszerkészítést viszont 2 évvel ezelőtt kezdtem el; ekkor született meg a Habosbabos a saját és remélem a Ti örömötökre is. J


2.
Mikor készítetted az első ékszeredet?

Hmm, a pontos idejét nem tudom, de általános iskolás lehettem, talán 5.-es…ez egy „hengeralakú” gyöngykarkötő volt, ami még ma is megvan:)) Az első zsugorkaékszeremet viszont 2010 szeptemberében készítettem el!



3.

A neve az oldalnak, a blogodnak miért pont "Habosbabos" lett?
A húgom ötlete volt; aki hasra ütött és kibökte: habosbabos! Nekem ugyanis semmi frappáns, hangzatos név nem jutott eszembe; ez pedig elsőre megtetszett. Sok név között vacilláltam, képtelenség lett volna egyedül döntenem, ezért a kiscsaj ötletére tettem én is a voksom. Annyit tudtam csak biztosan, hogy a logómnak egy cuki, incsifincsi muffint szeretnék választani, és ahhoz illő nevet (az első logó azonban inkább volt borzalmas, mint cuki:D). Ugyanakkor, azt is szerettem volna, ha kicsit „becsapós” a név, vagyis nem túl konkrét... ne legyen benne semmi ékszerre utaló jelző, semmi…nem tudom miért, de ez is a céljaim között volt. :D Fontos volt az is, hogy ha csak burkoltan is, de körülírja, hogy milyen jellegű cukiságokat találhat nálam a kedves érdeklődő publikum. Elsőre sokan nem is gondolnák, vagy gondolták akkoriban, hogy ékszerekről van nálam szó.

Szerintetek mire tippeltek a legtöbben….? :P



 4.

Mi volt az első rendelésre készített ékszered?
Az első megrendelésem a főiskolai tanáromtól(!) érkezett, aki a lányainak rendelt egy pirosmasnis, és egy igen nehezen; és bonyolult módon elkészíthető népi motívumosra hajazó csipkézett fülbevalót.


sajnos csak telefonnal tudtam anno képet készíteni róla...



5.
Van-e kedvenced az elkészített ékszereid közül?

Bizony, hogy van….szinte mindegyiket ebbe a kategóriába sorolom, hiszen valamilyen szinten az ékszereimmel is kifejezem önmagam, így elég közel állnak hozzám; de persze vannak kiemelt kedvencek. Ilyen pl. a Balck Swan fülbevaló, a próbababa szett, a zombis-agyas nyaklánc; és a tetkós ékszerkollekció darabjai… :3 És, külön imádom az összes egyedi megrendelést, mert újabbnál újabb kihívások elé kerülök általuk, és ez jóJ





Szavazz Lola Mangoo posztjára a facebook-on, ha ez tetszett a legjobban!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése