2012. november 18., vasárnap

Karácsonyi "sütögetés"...

...Persze csak idézőjelben, mert egyelőre csak gyurmából sütöttem pár mézeskalács ékszert, no meg egy mézespuszedli gyűrűt.
Maradt még egy kis időm, úgyhogy "kötöttem" egy fülbevalót is:))))

Szerintem elég aranyosak lettek; hamarosan fel is teszem őket Meskára, és Facebook-ra; de előtte nekiállok a  Karácsonyi Akció keretein belül érkezett rendeléseknek; Ti meg addig nézzétek meg a legfrissebb süteményeket, akarom mondani ékszereket:

fahéjas puszedli és mézeskalács szív - gyűrű

mézeskalács szív


pulcsi füli

kérhető minták
Készítettem egy ilyen teafilter-tartó mézeskalácsházikót is a bögrém szélére, amit Ketrin-nél láttam meg. Az övé szerintem sokkal szebb, de annyira megtetszett, hogy egyet muszáj volt magamnak is készítenem:))



Már csak 37 nap van Karácsonyig!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése