2012. november 1., csütörtök

Törtei Judit Villáminterjúja


1. Miért pont a Zsugorka technikát választottad?
Először gyurmázni szerettem volna, de szétnéztem a „piacon”, és úgy véltem, túúl sok alkotó foglalkozik már vele, így egyrészt nehéz lenne kitörni az árnyékukból – mármint nehéz lenne újat mutatni; másrészt a rajzolás egyébként is közelebb áll hozzám… a zsugorkázásnak meg az a lényege tulajdonképpenJ No, meg akkoriban még újdonságnak számított ez az alapanyag, szinte senki sem foglalkozott vele.

2. Kipróbáltál már más technikákat is?
Igen, szoktam gyurmázni is, amit alkalom adtán összekombinálok a zsugorkával is (lásd. a zombis-agyas ékszer). A zsugorkaékszereket néha decoupáge-technikával is kiegészítem. Ja, és kipróbáltam az üvegkabosonos ékszerkészítést is, de abban nem láttam magamra nézve elég kihívást, nem tartom elég kreatívnak a zsugorkázás után, mert nem kell hozzá rajzolni, meg ilyesmi, értitek…:$  bár bevallom őszintén nagyon tetszenek; órákig csodálom az ilyen ékszereket; van is pár gyűrűm, és most majd szeretnék rendelni egy medált is. Ezeket csak és kizárólag olyanoktól szerzem be, akiket az elkészítésük kellőképpen boldoggá teszJ

3. Jövőben tervezel esetleg olyat, hogy gyurma technikával készült szépségeket árulsz?
Már vannakJ




4. Mi a kedvenc színed?
Fekete, és az a kékeszöld szín, ami nem a türkiz, hanem ilyen nagyon mély, szinte méregzöld, de mégsem az….vagy mégis…?:D Ja, és most még az indigókék is. Inkább a sötét színeket részesítem előnyben.
  
5. Szereted a Halloweent, mint ünnepet? Beöltözöl esetleg valaminek?
Háát, annyira nem követem ezeket az amcsi hagyományokat, ünnepeket….Se a valentinnapot, se a halloween-t...én ezekeben csak az üzletet, pénzt, a kereskedők hasznát látom, és egy amolyan erőltetett, szinte mármár kötelező dolognak tartom,ami elvesztette a valódi jelentését, értékét; és épp ezért nincs kedvem, hangulatom hozzájuk.... Mondjuk már sajnos a Húsvét és a Karácsony, Mikulás, meg lényegében az összes ünnep ilyen…mára már elvesztek az igazi szép értékek, hagyományok, és egy-egy szép, apró gesztus molyfinggal ér fel…L Még nem voltam beöltözős bulin egyébként, bár tavaly egy farsangira majdnem sikerült elmennem…akkor tetovált pin up girl lettem volna….vagyis majdhogynem önmagamnak öltöztem volna, felturbózva:P

6. Szeretsz egyedi megrendeléseket csinálni?
Mi több! Imádom, ha kihívások elé állítanak!:)))))

7. Hobbidon kívül mivel foglalkozol? Mi a foglalkozásod?
Elvégeztem egy főiskolát 2011-ben, andragógia-művelődésszerzvező szakirányon, mert rendezvényszervező szerettem volna lenni. Azonban nem sikerült munkát találnom azóta, és jelenleg a lakóhelyemen lévő Városgondnokságon vagyok a munkaügyi osztályon közfoglalkoztatottként irodai segédmunkás….de mellette álomgyáros is vagyok márJ Vagyis, ha minden jól halad, akkor az ékszerkészítés utáni másik és új szenvedélyemnek hódolhatok; azaz tetoválhatok….vagy legalábbis nagyon remélem, hogy ez lesz…Igazi happy end. Ebből kifolyólag szabadidőmben is rengeteget rajzolok/festek, hogy fejlődhessek... Konditerembe is járok, barátokkal lógok, meg ilyenek.  Ja, és immmmádok filmezni!


8.Miért pont a habos babos nevet választottad?
Nem jutott eszembe jobb, és a tesómra bíztam a választást, ami megtetszett:)


Ha Judit posztja tetszett meg a legjobban, szavazz rá a facebook-on!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése